اپلیکیشن ویرایش ویدئو CapCut

ویرایش ویدئو CapCut اپلکیشن برنامه ویرایش ویدئو معکوس کردن، تغییر سرعت

 

CapCut که از دید کاربران بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ویرایش ویدئو است. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و از تمامی ابزارهای مهم ویرایش مانند برش، معکوس کردن، تغییر سرعت و همچنین از مجموعه‌ی متنوعی از فیلترها و افکت‌های زیباسازی بهره می‌برد.

CapCut – Video Editor – کپ کات ویدئو ادیتور عنوان یک اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو همه کاره اندرویدی می باشد که توسط Bytedance Pte. Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه کسانی که به طور مداوم در حال استفاده از اسمارت فون های اندرویدی خود هستند، همیشه به دنبال استارت اپ هایی می روند که مجموعه ای از نیاز های آن ها را به صورت یک جا و بدون هیچ گونه پیچیدگی برطرف کند.

با توجه به این موضوع توسعه دهندگان زیادی همیشه در تلاش اند که بهترین عناوین را در اختیار کاربران قرار دهند و ابزاری که می خواهند را تنها در یک اپ ارائه نمایند. با این وجود به دلیل وجود محدودیت هایی که برنامه نویسان با آن رو به رو هستند، ما شاهد معدود نرم افزار هایی هستیم که ابزاری کامل را در اختیارمان می گذارند.

یکی از بهترین نرم افزار های موجود در دسته ویرایشگر های ویدئویی که می توانید برای ادیت هایی حرفه ای از آن استفاده نمایید CapCut – Video Editor می باشد. بسیاری از ما ممکن است این برنامه را با نام Viamaker بشناسیم که در آپدیت جدید ارائه شده توسط توسعه دهنده نام آن تغییر کرده است. همان گونه که از عنوان پست نیز می توان فهمید، هر آنچه که به آن نیاز داشته باشید توسط این نرم افزار در اختیارتان قرار داده شده و تنها محدودیتی که با آن رو به رو می شوید، سطح خلاقیت شما می باشد!

بنابراین تنها کافی است تا یک ویدئو را از حافظه گوشی هوشمند خود انتخاب و سپس با تکیه بر توانایی تان شروع به ایجاد تغییرات کنید تا شاهد یک ویرایش بدون نقص باشید.

همچنین ببینید :اپلیکیشن کنترل استفاده از گوشی Qustodio

CapCut دارای کتابخانه‌ی موسیقی بزرگی است و به شما این امکان را می‌دهد تا از استیکر و فونت‌های مختلف آن روی ویدئوی خود استفاده کنید.

دانلود برای iOS

دانلود نرم افزار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *